The way I am

Probabil te intrebi cine si cum sunt eu... Am sa-ti usurez eu munca.....

Nu sunt perfecta si nici nu am afirmat vreodata ca as fi... Am calitati, dar am si defecte...Am incercat intotdeauna sa aleg drumul care am crezut ca este cel mai bun, uneori am reusit, alteori nu... Dar cine este perfect??? De ce intotdeauna trebuie sa existe cineva care sa vrea sa te schimbe?...Ar trebui sa se uite mai intai la persoana lui, apoi sa incerce el sa se schimbe sa vada cat este de greu si daca reuseste, apoi sa aiba curajul sa ceara si altei persoane acest lucru...
De ce mint oamenii cand totul e atat de simplu? E ca o protectie? Nu mi-au placut niciodata oamenii lipsiti de fair-play...ma refer la cei ce cred despre ei ca detin adevarul absolut, nu accepta alte opinii, sau ,mai rau, nici macar nu au puterea de a-si motiva actiunile... Nu mi-au placut oamenii care "inteapa" sub masca sinceritatii...prima oara consider ca este o scapare, a doua oara...a treia oara...oare ce-o mai fi?! Dar cum o minciuna duce la alta si la alta si la alta, oare la un anumit moment viata noastra este adevarata sau un lung sir de minciuni?...Daca nu ai minti, ar insemna sa spui adevarul...dar unele adevaruri te fac slab nu?

Nu sunt perfecta si nici nu am sa fiu...dar sunt umana... apreciez fiecare gest si fiecare fapta ce vine din suflet... iubesc din suflet si adevarat fiecare om ce il am aproape... iubesc sa fiu om cu oamenii... iubesc sa ofer si sa primesc inapoi fara motiv, fara ascunzisuri... iubesc sa fiu eu asa cum sunt. fara sa ma ascund in spatele unei masti... iubesc sa creez si sa visez cu ochii larg deschisi... iubesc sa ii accept pe cei de langa mine asa cum sunt... Nu cred in perfectiune, ci in oameni care se completeaza reciproc si care au incredere unul in altul...

                             
                                                                                love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu