Ultimul spectacol

Azi ar fi trebuit sa fiu iar acolo, sa urc iar pe scena, asa cum am facut-o de atatea ori... azi ar fi trebuit sa particip la ultimul meu spectacol...dar timpul nu a fost de partea mea si atunci am ales sa trag cortina mult mai devreme...
Am strans mii si mii de amintiri... prima emotie, primul pas catre scena, primele aplauze... E un sentiment minunat si totodata ciudat ... simti cum iti tremura inima de emotii si se face mica mica, dar creste odata cu aplauzele finale... un zambet larg iti lumineaza fata si un sentiment de bine iti inunda venele pentru ca stii ca ai lasat o amprenta in sufletele celorlalti si vei trai mereu prin ei...
                                                                                                                           love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu