Vis ne-mplinit


 

Am vrut sa fii langa mine mereu,
Am vrut sa ascult muzica gandului tau,
Am vrut sa te imbratisez doar eu
Eu …
Nu vreau sa stii cat de mult te iubesc
Acum stiu … alt drum ti-ai ales.
Norii ploua deasupra mea,
Nu mai esti umbrela mea.

Refren:
Am sa pun lacat inimii
Sa nu mai poata intra nimeni.
Tu – vis ne-mplinit,
Inima mi-ai ranit
Ce-am simtit nu vreau sa mai simt.

Acum indur o grea singuratate 
Stiind ca nu o sa te am aproape
Sufletul mi-e ca trandafirul ofilit
Pe care tu mi l-ai daruit
Au mai ramas cateva petale
Care in curand, in curand o sa moara
Iar spinii tot mai dureros inteapa
Sunt o naiva fata

                                                                                  love,  Criss 
                                                      

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu