De ce???

De ce mereu ne grabim in loc sa stam pe loc si sa ne bucuram de lucrurile marunte precum un sarut pe obraz...sau un apus de soare..sau o imbratisare calda cand simti ca esti la pamant?... De ce trebuie sa lasam fiecare clipa sa treaca pe langa noi? Prea usor pe langa noi... De ce ne ingrijoreaza atat de mult viitorul si uitam sa pretuim prezentul? Sa savuram clipa si sa ne intereseze mai putin de consecinte... De ce e asa greu sa traim in prezent?... De ce toata lumea isi aduce aminte mai multe chestii rele decat bune? De ce unora le pasa mai mult ce ai zis in trecut decat ce zici acum...in prezent?... Chiar am uitat cu totii sa ne bucuram de lucrurile marunte care ne schiteaza un zambet inocent?... Chiar am uitat sa savuram prezentul pentru ca ne pasa prea mult de viitor?...
Oare am uitat si sa iubim? Sa pretuim persoana de langa noi mai mult decat orice? Sa incercam sa dam tot ce-i mai bun pentru a o face sa zambeasca?... Chiar am ajuns in halul asta? Am ajuns sa mimam dragostea, uitand sentimentul adevarat? Sa ne combinam cu cineva doar pentru ca are picioare misto sau doar ca sa te dai mare la prietenii tai ca "-Vai ...i-am tras-o si asteia"... Chiar asa am ajuns?... Sa uitam de plimbarile in parc...de statul la malul unui lac?... Chiar am ajuns asa patetici?... Sa nu ne mai dam seama ca o simpla imbratisare valoreaza mai mult decat orice? Am ajuns sa ne traim viata pe internet? Sa stai si sa vorbesti cu altii toata ziua si  sa spui ca cica ii cunosti si ca iti sunt prieteni? Ar trebui sa te intrebi: "Ei au fost langa mine cand aveam nevoie? M-au luat de mana cand plangeam?" poate pur si simplu stateau la un suc si cica iti dadeau sfaturi...

Ne ingrijoram mai mult de viitor decat de prezent... uitam tot ce e frumos in viata... trist dar adevarat..... 

„Destinul nu este o chestiune de sansa, este o chestiune de alegere. Nu este ceva ce se lasa asteptat, ci ceva ce se lasa castigat”

                                                                                                                               love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu