Declaratie de razboi

sunt suparata... da! sunt suparata pe toti... pe toata lumea asta rea... nu mai vreau sa aud de nimeni si nimic... azi imi inchid fereastra sufletului si-mi ridic zidul de autoaparare...
da! azi ma revolt asupra acestei lumi rele, necrutatoare... a raului din lumea mea... azi nu mai iert nici o nedreptate, nu-mi mai este mila de nimeni... azi ori imi esti prieten ori imi esti dusman... azi nu mai intind nici o mana de ajutor nimanui, am facut-o de prea multe ori fara sa fi primit vreodata ceva inapoi, nici  macar atunci cand am avut mai mare nevoie, si daca se putea mi-ar fi fost luata si cu totul..... 


de azi vreau sa fiu altfel... de azi o sa lupt... din adancul sufletului inlantuit de durere renaste o razboinica...si simt cum creste in mine si incet incet imi domina ingerul... ochii incep sa-mi luceasca si un zambet imi lumineaza fata...
da! azi voi lupta!!!... azi pentru prima data ma voi pune pe mine pe prim plan si nimeni altcineva!!!... azi voi lupta... da! azi ma voi ridica si voi lupta doar pentru mine!!!

da!!! nu ma intereseaza cine esti, ori imi esti alaturi ori nu, una din doua...dak imi stai in cale te calc in picioare, te fac una cu pamantul...da asa cum ai auzit... ai sa spui ca asta nu sunt eu... asa este... dar nu mai pot continua altfel, nu mai am puterea... AM OBOSIT SA FIU EU..... 


 
                                                                                                                             love,  Criss  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu