Strigat...


Un strigat vrea sa iasa afara din mine... e un strigat de durere... un strigat ce ma apasa atat de tare incat imi ingenunchiaza sufletul... E un strigat trezit din somnul de demult, aproape uitasem ca il aveam... era intemnitat undeva in adancul sufletului meu... iar azi l-ai trezit la viata si vrea sa-mi inrobeasca sufletul din nou..... dar nu-l pot lasa sa iasa la suprafata...mi-e frica ca nu i-as putea face fata... e mult prea puternic fata de mine..... asa ca incerc sa-mi adun toate puterile sa ridic ziduri noi ferecate cu mii de lacate... As vrea sa pot ingropa definitiv acest strigat... sa nu-l mai aud niciodata.....



"Sunt momente in viata cand oricum ti-ar sta corpul...sufletul ti-e in genunchi..."
                                                                                                                           love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu