Durere fara sfarsit...

O privire goala e tot ce mi-a ramas... am esuat in lumea fericirii.....
Am adunat in suflet doar dureri... am obosit de atatea infrangeri... astazi toate neimplinirile mi se revarsa... iar zambetul trist pe buze a-mpietrit si lacrimile-mi curg pe obraz necontenit.....
...nu mai vreau, nu mai pot, nu mai stiu sa visez... ma uit in urma la anii ce-au trecut... 2 ani impotmoliti in tristete, durere si dezamagire.....De ce?? de ce e atat de greu sa fii fericit? de ce atunci cand se pare ca va rasari soarele si pe strada mea deodata se aduna norii negri si grei la orizont? oare va izbuti vreodata sa rasara soarele si pentru mine?... si speranta a murit demult..... mi-a ramas doar un petec de suflet si doi ochi mari goi si intrebari: oare cand? cat si cate va trebui sa mai indur?...
...simt ca nu mai pot... nu mai am de unde sa tot rup din mine...

 "O lacrima ce curge-n taina
Si se prelinge pe obraz
Este-o poveste ce tradeaza
O viata plina de necaz....."

M-am ratacit pe un drum pe care nu exista viitor, nu exista prezent, ci doar un trecut invaluit in negura... Ma intreb unde  am gresit, unde am cotit aiurea, daca am uitat sa ma opresc undeva sau daca am mers prea departe. Nu ma intreba de unde vin, nu ma intreba incotro merg, nu ma intreba unde sunt, nu as sti ce sa-ti raspund. Sunt pe un drum fara intoarcere si fara destinatie.....
... am avut un fir de zambet, dar l-am pierdut... am avut o sclipire in privire, dar am ratacit-o intr-un petec de cer innorat ce a adus ploaia... am avut un ciob de suflet, dar s-a spart in mii de bucati.....
... ce faci cand vrei sa visezi si totul se transforma in cosmar?...
                                                                                           
 
                                                                                                                              love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu