Inger fara cer...

Inchid ochii pentru o clipa... iar apoi ii deschid iar... as vrea sa ma trezesc si sa cred ca e doar un cosmar... dar nu e... realitatea ma izbeste... e acelasi adevar crunt...
...intind mana, dar nu e nimeni acolo sa ma prinda... tanjesc dupa o imbratisare, dar nu ma asteapta nimeni si mi-e teama sa nu cad in gol... caut un umar de sprijin pe care sa-mi odihnesc capul, dar pe umarul cui?... mi-e dor sa aud o vorba buna, dar de la cine?..... nu e nimeni care sa-mi fie alaturi...ai ales sa mergi pe alta cale...
Simt ca incremenesc in negura timpului... ma uit in oglinda si ma intreb a cui e chipul oglindit...oare sunt eu? si stau si doar privesc fara sa pot schita vreun gest, vreo vorba, doar gandul se joaca cu mintea mea...
Sunt atat de confuza... am crezut ca esti altfel... esti tot ce mi-as fi putut dori vreodata..... oare sa fi fost doar o iluzie de a mea? sa ma fi inselat atat de mult in privinta ta?..si sunt atat de confuza...
... tie ti-am dat timp sa te vindeci de ranile vechi, sa dictezi tu ritmul... eu aveam nevoie de timp sa invat sa am incredere in tine... Oare asta sa fi fost greseala? sau doar timpul nu a vrut sa fie in favoarea noastra? cine stie.....
..... poate am vrut sa cred intr-un vis ce a existat doar in mintea mea.....
...dar tu?... de ce-ai venit iubire?... daca stiai ca pleci?...
 ... ce vei face cand iubirea va ramane va ramane-ntr-un tablou?... vei merge mai departe stergand totul cu buretele sau vei incerca sa-l repictezi cu aceleeasi personaje?...


                                                                                                                               love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu