Colt de lume

"Adevaratele dureri sunt cele pe care le duci in tacere si de care nu vrei sa fii nici compatimit, nici mangaiat..." (George Sand) 

Cateodata ma asez cuminte in coltul meu de lume si nu vreau sa stiu nimic... vreau doar sa fiu ignorata de toti... doar eu sa ma bucur de spatiul meu, de nebunia mea.... cand sufar, cand am obosit... sa fiu inteleasa ca am nevoie de liniste... ca vreau sa fiu doar eu si gandurile mele... si nu-mi doresc nici o mana care sa ma ridice, am sa ma ridic singura de fiecare data...
Uneori ne este greu sa vorbim despre problemele noastre, despre lucrurile care ne macina cu adevarat... ne este greu sa ne deschidem... e ca si cum ti-ai pune sufletul pe tava...... in momentul respectiv te gandesti ca ceilalti nu te-ar intelege, te-ar putea judeca gresit... dar si tacerea poate rani, mai mult decat ai crede...
...si atunci ce faci, ce vei alege? sa te retragi in lumea ta sau sa te descarci?...
                                                                                                                               love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu