Zambet de actrita

Realitatea ma impiedica sa ajung la tine... e ca un zid pe care nu pot sa-l sar, sau pot si nu vreau...

Mi-e frica, si nu mi-e frica ca tu nu ai mai fi acolo ci de faptul ca m-ai putea rani, m-ai respinge, poate ca asta cred eu. Poate ca ceea ce cred eu e total gresit sau e cat se poate de adevarat. Nu am de unde sa stiu si nici curaj sa te intreb...



Oricum daca ai veni langa mine nu pentru totdeauna, pentru cateva secunde ai observa cu usurinta ca pe partea mea de zid scrie...TE IUBESC. Nu stiu pe partea ta ce scrie, poate... PRIETENIE, sau nici macar atat, poate nu insemn NIMIC pentru tine si mi-e frica sa incerc sa aflu. As putea sa daram zidul asta ce ne desparte prin cateva cuvinte, cateva cuvinte care ti-ar spune ceea ce simt pentru tine...

Pare simplu ?! dar NU, nu e... si stii de ce? Pentru ca tu ai putea construi alt zid, pe care n-as mai indrazni sa-l ating nici cu privirea, mi-as face rau mie. Si atunci doar as scrie pe partea mea de zid TE-AM IUBIT, apoi am sa merg mai departe si am sa pastrez tot numai pentru mine...

Acest zid numit REALITATE ma opreste si pentru ca tu meriti ceea ce-ti doresti cu adevarat. Iar eu o sa ma ascund in continuare sub acel zambet fals, un zambet de actrita.....


                                                                                                                               love,  Criss

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu