Daca ma intrebi pe mine...

DA!... am vrut TOTUL... absolut tot... ba chiar mai mult... 

Am vrut sa ma alinti cu vorbe dulci si sa ma acoperi cu voalul tandru al iubirii nemuritoare... Am vrut sa-mi dai o sansa sa ma vezi, sa-mi vezi sufletul... Am vrut sa ma ajuti sa zbor, sa ating norii si sa pasesc pe stele... Am vrut sa ma atingi cu soapte de iubire si sa-ti fiu bataile inimii tale... Am vrut sa-ti pun zambetul pe buze cu un sarut... Am vrut sa-ti legan sufletul si sa fiu soapta buzelor tale... Am vrut sa te vad dormind si sa te sarut zambind... Am vrut sa te tin in brate si sa te-nvelesc cu mine... Am vrut sa-ti adulmec mirosul sa simti ca mi-a fost dor... Am vrut sa te alint cu vorbe si sa te inchid in mine... Am vrut sa vezi prima raza de soare prin ochii mei... Am vrut tu sa fii ingerul si eu pata de culoare...

Am vrut ca macar pentru o clipa sa traiesti cu sufletul meu, sa simti cu inima mea, sa privesti cu ochii mei, am vrut ca pentru o clipa TU sa fii EU si atunci ai fi inteles.....
..... poate ca am vrut sa cred intr-un vis ce a existat doar in mintea mea.....

..... dar tu?...de ce-ai venit iubire?... daca stiai ca pleci?...      
                                                                

                                                                                                                           love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu