Ce suflet ai...


Nu!...nu cred cand imi spui cuvinte aparent tandre... nu pot sa-ti cred mierea din glas atunci cand privirile-ti spun cu totul altceva...Nu!... nu pot sa cred ca ai intentii bune atata timp cat faptele tale de pana acum nu ma conving ...Nu!... nu mai am puterea de a crede doar in cuvintele tale, vreau mai mult ...
Ai fost nemilos atunci m-ai tratat cu indiferenta si aparenta superioritate... Am avut impresia ca vrei sa ma domini fara voia mea, fara ca macar sa schitez un gest de aparare...
Poate ca asa a fost sa fie... Stiu ca nu am nici o sansa sa obtin de la tine ceea ce as vrea... 
Si atunci prefer sa "bat in retragere".....

                                                                                                                         
                                                                                                                          love,  Criss    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu