Nu e greu... e insuportabil

Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi si... nu e greu...
Am facut greseli de neiertat si... nu a fost greu...
Tu ai mers inainte si probabil... nu a fost greu...
Iar eu abia imi tarasc zilnic sufletul prin suferinta si... nu e greu...
Fiecare zi e un chin, iar fiecare noapte un cosmar si ... nu e greu...
Inca mai sper la o sansa si ...nu e greu...
Si inca imi amintesc toate visele care le-am cladit in doi si ... nu e greu...
Si orice imi aminteste de tine si ...nu e greu...
Si chiar si primavara ma doare si ...nu e greu...
Am pierdut tot, absolut tot si ...nu a fost greu...
Am pierdut persoana care am iubit-o cel mai mult si locul de munca si... nu a fost greu...
Si nici macar nu ma mai pot aduna si ...nu e greu...
Si nu ma mai regasesc si... nu e greu..
Iar putere abia mai am sa ma tarasc si...nu e greu... 
Si sufletu-mi e in genunchi in fata ta si... nu e greu...
Ma doare dragostea ca nu stiu ce sa fac cu ea si...nu e greu...
Ma doare ca nu putem impartasi iubirea si... nu e greu...
Si inca inima mea asteapta un semn de la tine si...nu e greu...
Si nu e greu... ca inca te iubesc si te vreau inapoi...
E insuportabil ca eu te port in inima si tu poate m-ai uitat...
E insuportabil ca nu-mi poti spune nici macar un cuvant...
E insuportabila tacerea ta...



 love,  Criss 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu