Blestemata zi ... lost but not forgotten

Ziua de 1 e o zi blestemata pentru sufletul meu... e ziua in care am pierdut tot ce a contat cel mai mult pentru mine, e ziua in care am pierdut tot ce am iubit vreodata mai mult.. si inca iubesc... si inca ma doare ziua asta ... nu-mi pot scoate din minte... si lacrimile si regretele curg, curg si curg zi de zi, iar azi mai mult ca e 1, zi blestemata in care ne-am condamnat sufletele la suferinta...
Si cum sa-mi gasesc alinarea?.. cand fiecare zi e un chin...
Si inca mai tot sper la o vorba din partea ta... dar ce voi face daca sper in zadar? cum voi gasi puterea sa merg inainte? cand abia imi tarai sufletul zi de zi...
Si inca te iubesc si te voi astepta mereu pentru ca dragostea nu se stinge... 
Dar oare tu, mai simti ceva? Oare ce-i in sufletul tau...

   

love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu