Vreau sa stii cine sunt eu...sunt o femeie simpla

Nu sunt femeia ideala. 
Sunt o femeie simpla, care viseaza mult si vorbeste la fel de mult uneori.
Sunt o femeie simpla, cu principii care ar face orice pentru fericirea familiei sale care si-o formeaza.
Sunt o femeie simpla, care uneori mai are si zile proaste, care atunci are nevoie de sustinere si iubire, care uneori isi vindeca sufletul ascultand muzica sau vizionand un film bun. 
Sunt femeia simpla care uneori nu iesa in evidenta in multime, care nu poarta fuste foarte scurte si care totusi a invatat cum sa se imbrace ca sa se faca placuta, sa-si ascunda micile imperfectiuni.
Sunt femeia simpla care se emotioneaza, care plange din lucruri marunte, si care se comporta copilareste si se alinta uneori.
Sunt femeia simpla care reactioneaza din impuls cateodata atunci cand lumea ei e zdruncinata si poate nu face cele mai bune alegeri atunci.
Sunt femeia simpla care nu-si doreste un barbat care sa-i daruiasca intreaga lume, ci care isi doreste un barbat cu care sa ma simt acasa, protejata, iubita si sustinuta.
Sunt femeia simpla care nu stie sa minta sau sa insele intr-o relatie oricat de grele ar fi vremurile, sunt femeia simpla care stie sa ramana fidela barbatului sau iubit indiferent de distanta.
Sunt femeia simpla care inca se bucura ca un copil in fata unui cadou, care inca crede in politete si pentru care conteaza lucrurile marunte facute din dragoste, pentru ca fiecare gest vine din suflet si ca dragostea nu are nevoie de excese.
 Sunt femeia simpla care ma indragostesc rar, dar atunci cand o fac, iubesc intens, atat de intens ca uneori ma doare propria-mi indragosteala. 
Asta sunt eu ...o femeie simpla...si vreau sa stii si tu.
Nu sunt fata de oras cu fitze cum poate crezi tu. 
Nu fac pretentii daca locuiesc la tara sau la oras, nu-mi pasa daca vezi doamne imi murdaresc papucii ca nu merg pe astfalt cum ar face o fata de oras. Nu fac pretentii daca nu am toate utilitatile la indemana ca nu de asta imi pasa, eu stiu ce inseamna viata si la casa la tara si chiar nu ma deranjeaza absolut deloc. Singura conditie care o cer e doar sa nu stau in frig, pentru ca eu sunt mai friguroasa. Imi place sa ies uneori ca sa ma destind, sa-mi dau un refresh la minte, de asta am si vrut sa iesim si noi undeva in oras deoarece credeam ca amandoi aveam nevoie de asta si pentru ca tu imi spuneai ca faceai des asta cand erai acasa, chiar mai des decat mine. Dar sa nu crezi ca asta e o obisnuinta la mine si ca ies in fiecare zi sau saptamana pentru ca nu este asa, uneori se intampla la luni bune. In schimb tot timpul am acceptat un gratar bun facut cu prietenii indiferent unde. 

Nu sunt femeia pe care o judeci probabil dupa felul cum se imbraca uneori si dupa conditiile in care sta ...pentru ca ma judeci gresit... poate pot parea complicata uneori pentru ca nu ma intelegi... dar vreau sa stii cine sunt eu.... in esenta eu sunt o femeie simpla si asa voi fi mereu!

"Multi vad ceea ce pari a fi, putini inteleg ceea ce esti cu adevarat!"

love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu