Absent nemotivat

Te iubesc si ma iubesti.
Si atunci ma intreb de ce in ultima vreme primesti doar absent nemotivat in viata mea, de ce te tot inchizi in tine si nu vorbesti cu mine despre orice te framanta, de ce iti faci mii de ganduri inainte sa vorbesti cu mine, de ce ma dai la o parte, de ce te comporti ca si cum ai vrea sa renunti la dragostea ce ne leaga?
Incerc sa gasesc raspunsuri la intrebari, de ce unele lucruri s-au schimbat, de ce au disparut micile amanunte care ne faceau fericiti, sau care pentru mine contau, cum erau cuvintele dulci de "buna dimineata" si "noapte buna", "botic te iubesc", de ce acum sunt atat de rare? Ma sperie nesiguranta asta si nu stiu ce sa fac, si poate sufletul meu se cutremura ca nu intelege, nu mai stie ce e bine si ce e rau.
Uneori ma intreb unde ne-am pierdut pe drum, unde am cotit gresit, oare nu putem vedea si dincolo de nori, de ce nu ne incredem in dragostea noastra?
Nesiguranta asta ma face sa sufar si stiu ca si tu suferi... si de ce alegem sa suferim cand putem alege sa ne fie bine la amandoi? Trebuie doar sa ne regasim drumul unul spre celalalt!
Si da stiu ca reactionez din frica, manie sau orgoliu si ca pun la suflet orice si uneori plang pentru ca nu inteleg de ce ma porti pe drumuri pe care sufletul nu mai vrea sa treaca vreodata, acele ale suferintei, prin care a trecut de prea multe ori in trecut...
De ce uneori imi vinzi scuze ieftine precum nu am avut timp, cand uneori ti-as rapi doar cateva secunde de fapt, de ce daca vezi ca te-am cautat ma ignori... si daca ai sti cat de mult doare ca stiu ca vezi ca incerc sa vorbesc cu tine si tu imi ignori cautarile si te comporti in continuare absent, iar de alte persoane totusi ai timp...cum crezi oare ca ma simt, stii cat de mult doare dragostea? 
Oare tu ce ai fi facut daca in tot acest timp ai fi fost in locul meu, cum ai fi actionat?
De ce nu intelegi ca sunt dispusa sa trec peste orice doar sa te am pe tine alaturi de mine, ca tu esti persoana pe care o iubesc cel mai mult si la care ma voi intoarce mereu, chiar daca uneori o critic, o fac din iubire, ca stiu ca poti fi mai bun, pentru ca eu pot vedea ceea ce tu nu poti vedea despre tine!
Si pentru ca te iubesc chiar daca momentan primesti doar absenturi nemotivate!

love,  Criss  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu