Eu sunt cea care te iubesc oricum

Te iubesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce sunt cand sunt cu tine. Te iubesc, pentru ca mereu ma faci fericita, ma intelegi si ma iubesti. Cand te-am cunoscut imi era frica sa te plac. Cand te-am placut mi-a fost frica sa ma indragostesc de tine. Acum m-am indragostit si imi e frica sa nu te pierd . Stii, nu imi ajung o mie de cuvinte sa iti spun ceea ce simt. Te iubesc si nu imi e frica sa spun. Te iubesc si nu imi e frica sa spun cu gura mare. Te iubesc si nu imi pasa ce zice lumea. Te iubesc pentru ca esti al meu si nimeni si nimic nu ne poate desparti! Te iubesc pentru simplul fapt ca te iubesc. Fara tine drumurile intunecate ar ramane aceleeasi din totdeauna! Doar tu poti darui sufletului raza de lumina atunci cand e trist, doar tu stii sa-mi aduci zambetul pe buze! Poate crezi ca exagerez, sau poate ca nu stiu cum sa incep, dar de cand suntem impreuna, viata mea s-a schimbat. Te iubesc botic!
 Si chiar daca uneori ne certam si nu stim sa lasam unu de la altul si eu plang pentru ca astept sa vii sa ma iei cu forta in brate, sa ma strangi tare, sa ma saruti si sa-mi spui "botic va fi bine, vom trece si peste asta", eu tot te iubesc la fel de mult!
Chiar te iubesc botic, indiferent ca e soare sau nori deasupra noastra, incearca sa vezi asta! Te iubesc!


love,  Criss 

1 comentarii:

Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
Whatsapp: +2349046229159

 

Trimiteți un comentariu