Iarta-ma botic

Azi nu te-am putut intelege... sufletul nu a putut intelege raceala ta.
Azi mi-e prea trist sufletul pentru ca s-a simtit singur... s-a simtit dat la o parte din lumea ta.
Azi am avut un moment in care am reactionat la manie, in care am zis multe lucruri pentru care acum imi pare rau si nici nu ai idee cat de mult imi pare rau...
Dar poti sa ma condamni ca te iubesc, ca te iubesc atat de mult? Ca tu esti persoana fara de care sufletul meu nu poate trai? Ca te doresc atat de mult in viata mea?
Azi am spus vorbe grele care le aveam pe suflet... Am fost nemiloasa cu tine...Si nu stiu daca ma poti ierta ...Dar te rog sa incerci sa vezi dincolo de vorbele grele, sa-mi vezi sufletul care inca te iubeste... M-a durut ca desi ne vedem rar si acus iar pleci in singura zi in care ti-am cerut sa-ti faci timp pentru noi tu m-ai ignorat, m-a durut ca mi-ai ignorat sentimentele, ca nu m-ai lasat sa-ti fiu alaturi... Atat ti-am cerut,  o zi din saptamana pentru noi... Am venit spre tine cu tot sufletul si m-a durut ca tot ce am primit a fost ignoranta si intr-un final un mesaj sec ca nu esti acasa... daca ai fi stiut cat de tare s-a zdruncinat lumea sufletului meu atunci... si l-am strans tare si am facut cale intoarsa... M-a durut cand mi-ai spus ca iti petreci timpul cu prietenii, oare ne dorim lucruri diferite? Eu incerc tot timpul sa imi fac program in functie de tine, tot timpul te pun mai presus de familie si prieteni, iar tu nu poti face lucrul acesta nici macar o zi din saptamana? Daca ai stii cat de mult as vrea sa ma faci sa ma simt ca fac si eu parte din familia ta...si iar lumea sufletului meu s-a prabusit... Te-ai pus vreo secunda in locul meu? De ce imi spui ca ma iubesti si cand iti spun ca am nevoie de tine nu-mi raspunzi?.. Nu-ti cer sa fii in fiecare zi langa mine, iti cer doar o zi din saptamana.... si totusi inima nu poate intelege alegerea ta... cand totusi ea are atata nevoie de tine... dar tu de ea? De asta te-am si provocat cand vei pleca daca vei veni sa ma vezi sau nu...si cata frica am ascuns in vorbele astea in timp ce le rosteam...
Azi mi-ai rupt sufletul in bucati... dar imi pare rau pentru tot ce am zis... nu am vorbit serios, au fost doar vorbe spuse la manie... daca m-ai lasa macar sa-ti explic...daca ai stii cat de mult astept totusi un semn de la tine...stiu ca te-am ranit si nu ai idee cat de mult ma doare ...
Te rog iarta-ma botic, spune ceva, dar spune .... Te rog sa nu renunti la noi... Ia-ma din nou de mana si spune-mi ca va fi bine... Imi pare nespus de rau... si daca ai sti cat regret tot ce ti-am zis in acele momente...si daca ai sti ca te iubesc atat de mult incat nu-mi pot inchipui lumea mea fara tine, nu ar avea sens... 
Te vreau in viata mea botic, te rog iarta-ma!  
Eu inca te iubesc... dar spune-mi tu crezi in noi? Jura-mi ca vom fi doi...

love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu