Asculta-mi sufletul...da-mi o sansa

Si daca ai sti cat ma omoara tacerea ta...
Spune ceva, orice, dar spune-mi... Poate n-ar mai durea atat de tare...
Ma doare iubirea noastra ca s-a terminat dintr-odata asa...Nu inteleg de ce, nu pot sa cred ca doar dintr-o cearta... Unde e iubirea noastra? Te rog nu pune punct... Eu inca te iubesc mai mult decat pe mine...
Stiu ca si tu suferi botic....uneori ma intreb daca fata cu lacrimile de sange din tatuajul tau sunt eu...
Si ma doare tacerea ta...pentru ca inca te iubesc si doar cu un gest ai putea pune capat suferintei noastre si ai aduce dragostea din nou ... pentru ca tu esti tot ce am iubit, iubesc si voi iubi!
Mai da-mi o sansa, acum stiu unde am gresit si nu voi mai repeta gresilele din trecut... Nu te inchide in tine cum imi spuneai odata ca vei face daca noi nu vom mai fi, nu fa asta te rog lupta pentru noi...
Dar te rog spune-mi, spune-mi iubire ca nu vrei sa ma lasi sa plec... 
Eu inca te iubesc!


love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu