Nu!!!

Vine o vreme cand iti dai seama ca nu se mai merita... de ce sa-mi mai pese mie daca altora nu le pasa? pentru ce? cu ce scop?... nu mai am de unde sa rup din mine, am facut-o de prea multe ori... nu... cred ca raspunsul acesta il aveam de multa vreme in mine, doar ca imi era teama sa-l rostesc cu voce tare... nu... tu nu-mi esti prieten, spui doar vorbe goale.... nu...nu...nu... nu vreau sa te mai aud vreodata

"Prieteni de ocazie - asemanatori randunelelor care vin primavara si pleaca atunci cand incepe frigul." (Oxenstierna)
                                                                                                                                                                                                                                                  love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu