Iubirea...mai exista?

Oare mai stim sa iubim?
Credeti ca in lumea asta rece si rea mai e loc de mari povesti de iubire??
Eu una, fiind mai visatoare, as zice ca da...
Unii oameni au refuzat sa mai creada in Iubire... uneori, am inceput sa ma indoiesc si eu de existenta ei... Sa fie din cauza nivelului de trai, a dezamagirilor, a materialismului, a emanciparii sexuale, a lipsei timpului liber, care e oare cauza pentru care atat de multi oameni au renuntat a mai crede in iubire, ramanand a se complace in diferite surogate, gen iubire de-o noapte sau "dragoste cumparata".

Eu cred ca Iubirea exista si va exista mereu... lumea nu o mai cauta pentru ca a devenit un fel de slabiciune pentru ei, daca iubesti suferi, si multi fug de suferinta, dar crede-ma ca nu scapi asa de usor, nici de suferinta, nici de iubire. Cand cunosti persoana potrivita, sau pe cineva foarte aproape de ce consideri tu ca iti este potrivit tot te indragostesti. Ce faci atunci cu sufletul? Pe el cum il minti? Crede-ma ca fiecare din noi iubeste in felul lui, unii nu stiu sa o arate, altii nu vor sa o arate...
Iubirea este ceea ce tu vrei sa fie, daca iti este frica de ea si nu o vrei in viata ta atunci nu e, tu si numai tu decizi... Fericirea ca si puterea de a iubi e in noi, in fiecare. Eu cred ca fiecare om are o parte buna inauntrul lui, unii nu au lasat aceasta parte sa iasa la lumina si poate ii sperie...
...cand suntem raniti... in urma unei relatii esuate in care am pus tot ceea ce avem... spunem ca nu mai credem in iubire... ca era doar o iluzie... ceva care sa ne amageasca, ca ea, iubirea... te poate duce la fericire... dar sunt doar prostii... nu asa gandim? nu asa credem cand vedem ca persoana iubita ne-a dezamagit... mai tarziu ne indragostim din nou... iubim mai mult ca niciodata... si iarasi credem ca ne putem gasi jumatatea... ca el sau ea este sufletul pereche... dar ceva se intampla... si din nou...iubirea dispare... cam acesta este cursul... eu cred ca desi spunem ca nu vom mai iubi vreodata... iubim sa fim indragostiti, asta este adevarul...
 
Iubirea este in jurul nostru, peste tot... ne simtim usori ca niste fulgi si tindem sa cucerim pamantul, universul, galaxia... e frumos sa visam ca vom gasi jumatatea, acea persoana care ne va ajuta sa ne intelegem pe noi insine, sa ne descoperim trasaturi ascunse... ne ajuta sa traim asa cum nu ne-am putut imagina niciodata, asa cum doar in povesti am citit si doar in filme am vazut...

Eu cred ca oamenilor le este frica sa traiasca... sa se exprime.....
 
 
Iubirea este ceva fragil, daca nu o intretii ea va muri... Iubirea este ceva ce te poate rani in cele mai adanci parti ale fiintei tale, si totusi Iubirea este atat de frumoasa incat merita!
"Daca n-ai iubi n-ai intelege ce-nseamna o raza de soare
Daca n-ai iubi, in alb si negru ai trai fara un strop de culoare
Daca n-ai iubi, n-ai putea trai..."

 
Iubirea exista... si va aparea in viata tuturor... mai devreme sau mai tarziu... dar atunci...va trebui sa stii sa o recunosti.....
                                

 

                                                                                                                                love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu