Azi te-am intalnit si sunt cea mai fericita

In sfarsit a venit si ziua cea mult visata de noi doi.
Azi sunt cea mai fericita! Azi in sfarsit ne-am intalnit boticul meu! Doamne cat de mult te iubesc, chiar daca nu ti-am zis-o, si-mi pare rau ca nu mi-am dat frau liber sentimentelor, dar mi-a fost frica. Asa sunt eu, mi-e greu sa ma deschid uneori, e ca si cum mi-as pune sufletul pe tava. 
Mi s-au taiat picioarele cand te-am vazut indreptandu-te cu pasi grabiti spre mine, parca visam, dar pana sa ma dezmatimesc tu deja ma stringeai in brate si ma sarutai. Trebuie sa recunosc ca m-ai luat prin surprindere si pe nepregatite, nu ma asteptam, dar mi-a placut, acum imi pare rau doar ca dupa nu te-am oprit in loc, sa te pot privi si sa-ti mangai ochii, sa ma scald in privirea ta si apoi sa-ti fi dat un sarut cum meritai. 
Si cate emotii aveam mergand la bratul tau...
Uneori nu stiam ce sa fac, ce sa-ti spun sau cum sa-ti spun... si ma fastaceam, ma foiam, imi intorceam privirea, te necajeam...offf inima ce-mi faci? Lasa emotiile deoparte si lasa sentimentele sa curga!
Cat de mandra ma simt cu tine de mana botic! Esti ceea ce iubesc cel mai mult!
Imi pare rau ca te-am necajit cu aceea clatita super dulce sa o mananci daca vrei sa primesti pup, am uitat ca ai probleme cu maselele, dar am vrut sa vad daca iubirea ta e asa puternica cum imi spui mereu. Si nu pentru ca ma indoiam, ci pentru ca vroiam sa-mi demonstrezi faptic. 
As vrea sa nu-ti mai dau drumu niciodata la mana si sa nu ma despart niciodata din bratele tale, e atat de bine, incat nu as vrea sa plec vreodata. Vreau sa ma tii mereu asa, acolo in bratele tale sunt fericita! Vreau sa zica lumea si cand vom fi batrani "uita-te la astia doi, se pupa" asa cum zicea copilasul ala de la patinoar, cat ne-a facut sa radem replica...
Dar da eu doar pe tine te iubesc...e adevarat ca si azi te-am mai necajit si cu tigarile, dar nu e un lucru atat de important pentru mine, peste care nu as putea trece, te tachinez pentru ca nu as suporta sa te vad vreodata bolnav, nu pentru ca am ceva impotriva.
As vrea sa ne plimbam tot timpu ca azi de mana, si-mi pare rau ca poate am fost mai rece si nu ti-am aratat adevaratele mele sentimente pentru tine, dar vreau sa stii ca te iubesc mai mult decat pe mine, te iubesc atat de mult incat nu conteaza restul lumii, am nevoie doar de tine, de siguranta din partea ta ca vom putea trece peste toate si atunci nu va mai conta orice sau oricine altceva. Vreau sa intelegi ca te iubesc asa cum esti, si cu bune si cu rele, si imi e un dor imens de tine de cand te-am lasat la gara. M-am atasat de tine cum nici nu am crezut vreodata, esti tot timpul in gandul meu, esti sprijinul meu la bine si la greu, esti ceea ce iubesc cel mai mult pe lumea asta!
Te iubesc mult mult mult botic! Si acum ca te-am avut in fata ochilor te iubesc si mai mult botic!
Nimic nu s-a schimbat in sufletul meu, doar iubirea mea pentru tine e mai mare!
Abia astept sa te revad botic! Si acus sa dorm in bratele tale de Craciun!
Te iubesc!

love,  Criss  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu