Oare tu?

E un sentiment ciudat dar placut cu cata atentie iti indrepti timpul in directia mea si faptul ca expui lucrurile atat de sincer... uneori cred ca am si uitat cum e sa mai fie cineva sincer cu mine..... ba chiar mi-e frica ... si mi-e frica sa ma deschid, sa-mi deschid sufletul in fata ta ... ma gandesc ca daca iar se va prabusi lumea mea, ce voi face apoi?

Dar tu incerci sa-mi arati ca pot fi si altfel lucrurile, ca inca mai exista oameni care mai pot fi si sinceri, care stiu sa acorde atentie lucrurilor marunte din viata si care stiu sa fie acolo oricand este nevoie, la bine si la greu.
 
 
Doar tu ii spui sufletului "neatza" si "noapte buna" si incerci sa ai grija de el,
Doar tu incerci sa-mi redai increderea in oameni,
Doar tu ma tratezi cu atentia si iubirea care mi-am dorit-o intotdeauna
Si atunci ma intreb "-oare sa fii tu printul inimii mele, cel care l-am asteptat atat de mult?"
Si totusi doar tu ma faci sa zambesc din nou!
 

love,  Criss 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu